Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Geng Betty

Friday, 23 September 2011

Mama disyakki nangis..

As Salam..

 Hhmm..mama..nape mama nampak resah?? Mama nangis ke?? Mama Rozyyy..tgk la mama ni..mama nangis..dia tgh kesat2 ingus nie..

 Maa..oh..ma..mama nape?? kitaorg ada buat salah ke yg mama emo semacam ni..Bokashi..ko kencing kat selimut lagi eh??!! Ni mama tacing ni mesti pasal ko kan??
~ Oii..mana ada..fitnah!! fitnah!!!! ~

 Korg ni bising arr..aku nak beauty sleep pon susah..mama nangis sbb dia mengidam..dia kempunan..dia kerinduan..dia kesawanan....korg x tau ke??

 Dia meratapi nasi lemak sambal sotong yg dah lama dia x jumpa...sbb tu dia merintih sedu sedan..

 Mama pon tgh merindui nasi dagang ikan tongkol peberet dia tu..sbb tu dia meraung sampai kuar ingus..

Oooo..kalau mcm tu dapek la den nak nolong..den tau masak BlackWood jer... rasanya kalau wetfood tambah kat blackwood ada rasa mcm nasi dagang sikit kot..gi ler makan mama..kitaorg x kisah share blackwood ngan mama..dah..dah..kesat ingus yea..

P/S: Mama tampau korg nak??! huhuhu...
 

5 comments:

  1. Alololololo..shomelnya depa duk sembang sembang.

    ReplyDelete
  2. ekeke..nak tisu tak MamaBetty? ;p

    ReplyDelete
  3. ida..anak2 aku mostly vocal..mmg kecoh dlm umah..sbb tu kalau depa x tegur aku naik risau..mcm something wrong..hikhik

    tatak...takmo tisu ler...nak nasik lemak...uhuk uhuk

    ReplyDelete
  4. ahahahaah...ada ke soh mama dia mam blackwood jer :D

    ReplyDelete
  5. Jgnlah nanes mama,nanti klw kami yg nanes lg susah mama nak pujuk, tau

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers