Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Geng Betty

Sunday, 18 September 2011

Kamu mmg kaki nenen..mama x sangka!!

As Salam

Tgh masak..jenguk2 budak cage banglo kat blkg dapur..dan ternampak ni..errkkk!!! Biar betul!!

 Bukak pintu lebih luas...intai lebih dekat..gosok2 mata sbb x percaya..huh!! sah Fei Mau ngan Lulu sedang menenen dgn penuh perasaan..

Tp...Momot mana ada susu?? Momot x pernah beranak..x pernah mating dan sudah di snip..kesimpulannya Momot masih anak dara, belum ternoda okehh..musykil weh!!

 Tgk Momot tu..muka penuh pasrah...duduk dah mcm apek kalah judi pon ada..tangan siap berpaut kat cage, dah mcm org naik bas mini plak!! hahahah..apa kes kamu nie...

 Dia diam je..sesekali betulkan duduk..nak carik posisi yg sesuai..paham2la kalau baby besar yg menyusu..kasar & ganas...kalau korg tgk Fei Mau kneading si Momot...hhmmm....dah mcm org kneading nak uli doh roti!! 
Sbb tu ke Momot kurus?? tp sejak kecik Momot mmg jenis small size..mama bertambah confuse..

 Momot..Momot buat ape?? Momot jaga adik2 yea..nape kasi menyusu..kan mama dah siapkan air minum..kamu mana ada susu Momot oiii.....
~ Tak tau la ma..budak2 ni dah minum td..tp katanya nak nenen plak..so Momot bagi je la..pasal susu tu ntah la..tp Fei Mau kata sedap..smlm katanya rasa sirap bandung....hari ni rasa mcm teh tarik...
~ Hah??!! ~

 Fei Mau..ooo..Fei Mau..sedap ke?? betul ke mcm sirap bandung?? Ke suam2 mcm teh tarik?? Gigi dah penuh pon nak nenen lg ke??

 Errkk!! kantoi!! kantoi!!

 Ma..tu accidental tu..Fei Mau cuma mintak secangkir madu merah susu jew..huhuuhuh..tiba2 dah melekat kat nenen kak Momot..Fei Mau separa sedar ler ma..
~Ye ma..Lulu pon ter sleepnenen..ala2 sleepwalking..tiba2 jer mulut dah sedap menenen...x sedar..betul!! ~

 Maa..kitaorg sayang tau ngan kak Momot..dia la babysitter kitaorg..best duduk cage blkg ni...dulu mcm takut2..skrg dah OK..dah kamcing dah ngan abg Sunkiss and Papa Giant..Hari2 tdo ats papa Giant..dia kan gomok..mcm tdo atas Dunlop!!

 Papa Giant..apa pendapat kamu ttg hal ni?? Mama masih in shock tau..huhuuh..
~ Hhhmm..Giant x kisah..sbb Momot dah lama ckp dia mmg cita2 nak jd babysitter, keje kat nursery atau tadika..dia ada apply nak keje kat tadika tempat tatak..cikgu GT Hans tu tp kene reject..sbb kurang pengalaman..so dia babysit la Fei Mau ngan Lulu..buat lepas gian.. ~


 Bila Momot duduk alih tempat pon kene serbu ngan adik2 dia nih..tp dia tak marah..siap syg2..bersihkan bulu lg..ternyata walau kamu sudah kene snip..naluri dan sifat keibuan kamu masih ada..
Adakah sbb masa mama snip kamu..kamu sedang on heat??? 
Atau mmg si Fei Mau ngan Lulu ni kaki nenen tegar sejak azali?? 
Oowwhh..mama kurang pasti..masih musykil...

 Anak diluar Momot yg jaga..mak dia nih dok pasang badan..siap melepak baca mag Ikea lagi ko nyah!! Dah makin berat si Rozy Tiger nih..makin sombong pon ada....dtg kat kita bila perlu aje..nak suruh tambah mknn, nak air, nak garuk..tu jer la..ciss!!

 Mama..sedap plak Betty tgk Fei Mau icap susu..Betty pon teringin nak nenen la..maaa...nak nenen!! Bagi la nenen!!
~ Gulpp!! ooo..mau nenen ya..tunggu mama beli lembu sekor utk kamu buat babysitter/mak angkat yer...~


P/S: Masih mencari2 waktu utk bersihkan cage besau nie..nampaknya plank tu kene spray balik sbb cat dah tanggal..tp tu la..musim ujan kan..kalau spray takut tak kering.. 

3 comments:

  1. ahaha.meh laa Momot..tolong jaga Azim..

    ReplyDelete
  2. huahuahua....

    spesis Momon lar nih tak sedo diri dah tua bangka nak menyusu lagi

    yg empunya nenen tu baiknya hati hehe

    ReplyDelete
  3. amboih...dah besar pon hisap nenen lagik.klu dn maknye takpe la..nie dgn org lain...

    dorang nie mmg tak kesah kot sape2 pon...

    kakyana upload la cage yang kak yana ade tue..nak tgk gak cam mane rupenyer..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers