Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Geng Betty

Wednesday, 21 September 2011

Anak buah aku dah kurus!! Serius!!

As Salam..

Cuba tgk gambar ni..haa..ramping kannnn....
Jgn x tau..awek tu pangkat anak sedara aku..dia dah berjaya kurus!!!  Kelass ko jah!! ahahhahaha...

 Tgk..gambar dia before and after..ini bukti kalau melakukan sesuatu dgn penuh determination..mesti dpt punyer..
Aku?? seperti malas...slow slow ahh.. nak wat camner..aku sukaaaa makan...haishhh...

Ni testimonial dia..aku tumpang gembira..dah nak kawin pon..Sabtu ni, 24 Sept 2011 kat Meru.. 

Tunggu yer Shidah..aku dtg bawak present utk ko..Besarrr punyerr!!! Selamat Pengantin Baru ya!!


P/S: Shidah ni pangkat anak buah tapi kalau ckp mmg ber 'aku' 'engkau' ajer..masa kecik quite close sbb abah selalu bawak kitaorg gi umah nenek dia (makcik aku)..bila dia pindah..terus hilang2 gitu jer..skrg sudah jumpa balik..suka!! =) Hari Jumaat mau kluar carik present dia..err..dan avocado juga..see, food has always been on the list..adess =)


2 comments:

  1. wow..respect habis kt ank sedara ko ni...mmg ketara kurus tu, pe petuanya,ana? aku cm ni je laa, susah nk turun sebab aku kuat mkn...

    ReplyDelete
  2. dia p London weight management..tempat slimming pdah..mesti dia disiplin..aku? ahahahhaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers