Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Geng Betty

Friday, 1 July 2011

Hah?! Blackwood postponed?!

As salam.. pg td time breakfast..

Eh?! Ma..oh ma..hari tu ma ckp ma nak beli BW, tp nape dlm bekas ni masih Pinkwood? Ma x beli ke? Kan ma dah janji, di dah 1 July ni..mana kibbles baru tu?

Oh..itu...ma lupa nak bg tau smlm..stok BW dah abis..ma lambat order..bulan ni baru order so awal bulan depan dptla kamu merasa BW tu..bulan ni mkn Pinkwood dulu yea.. Hah?!! kenapa ma tak bgtau awal2..ko dengar tu Bokashi..sob..sob..

Jgn la monyok2.. bukan xde cuma lambat sikit.. nanti ma blanjer wet food OK mucuk2..jgn melawan tunjuk perasaan..ma bg mandi nanti kang...

Mandi!!! Eh..err..xdela..mana monyok2..kan kitaorg mkn nie..noomm..nom..*mkn sambil jeling2 mama*

Tak payah nak paling muka dr bekas tu..makan..nanti perut lapa..kalau x makan macm mana nak besar..hhmm..kalau korg habiskan 1 bekas tu..nanti ma bg outing sampai ptg..pukul 7 bila Big Boss balik baru masuk cage..nak tak?? bukan slalu ma bg tawaran mcm ni...baik punyerr...

Outing!! Yes! Yes! weh..cepat makan..cepat!

Buurrrppppp...Alhamdulillah..!!

4 comments:

  1. Hahahha!! Comel!! Geram tengok!

    ReplyDelete
  2. hehe..cian

    mamabetty beli BW kat mana ekk...dulu sy slalu beli kat Pusat Haiwan Ampang harga utk 24kg = RM220 ;)

    ReplyDelete
  3. esah..budak2 ckp tq..cute mmg cute tp perangaii...haaaa..semput..hehhehe

    MM..kak nak ambik kat kak nurul tu..skrg dah jarang p ampang..tp harga sama la 24kg=rm220

    ReplyDelete
  4. a'ah kak..dulu pon sy amik ngan kak Nurul gak tp sbb amik ngan kak nurul kan ada waktu ditetapkan jadi bg saya yg jauh kat johor ni mmg agak payah sikit lah nak ikut mujur jumpa BW kat Pusat Haiwan ampang tu jadi boleh beli bila-bila masa lagipon harganya pon sama kan so ok lah :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers