Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Geng Betty

Thursday, 7 July 2011

Ouh..Ouh..sudah hari Khamis!!

As salam..

 Mama..hari ni hari Rabu..sok Khamis kan.. 
~ Ye..nape sayang.. ~

 Sob..sob..sob..takutnya..matila Rozy..ni dah hari Khamis..cepatnye masa..Rozy masih belum bersedia..mcm mana nie..sob..sob..sob..
~ Heh?? Bersedia apa nih..Relek la..xdenye ma nak bagi mandi esok..kamu takut eh..sbb esok Jumaat..hari mandi?? eh?? ~

 Bukan pasal mandi..masalah yg lagi besar..x lena tdo memikirkannya..Rozy takut nak kene cunat!! Takmo..takmo..takmo..sob..sob..sob..lgpun Rozy belum buat surat wasiat..nak wasiatkan harta kat anak2..ni ada kibbles 2 karung..pinggan kibbles yg stainless steel..syampu peberet Rozy..wetfood kat dlm store tu..x sempat dibagi2 lagi..
~ Lerr..bukan kamu sorg..Momot pon cunat..ada lg kawan2 lain nanti..Err...harta?? Bukan masa datang sini kamu sehelai sepinggang, sebulu seekor?? Harta apa..?? Itu sume barang guna sama utk semua..toksah perasan yea...Merepek jer..jgnla takut..nanti doktor bius dulu..kamu pengsan..cukur bulu sikit...bukannya idup2 dipotong..apa daa... ~
Hah??!! Dah la nak kene potong2..kene cukur bulu lg..ala..lg Rozy takmo..sob..sob..

 Oiii...!!! Main jauh2 sikit boleh tak?? Org lg runsing ni sibuk dia bising2..tension tau!! Gi sana..!!
~ Errkk... ~

 Huk alohh..apa kes mama Rozy tu marah2 kita..xde angin xde ribut tiba2 puting beliung..ngamuk2 plak..period pain ke hape??

 Ma..nape mama Rozy marah2?? dia x suka kitaorg lg ke..nak menyusu pon dia x bagi..siap kene tendang2 kitaorg..tu belum lg tgh syok2 nyonyot dia selamba bangun..tersedak tau...sedih wooo..Lulu haus..haus sangat..err..nak fresh orange satu bleh tak ma..plss..
~ Ooo..mama Rozy stress, dia takut nak kene cunat..haus ke?? ciannya...fresh orange?? hmmm..tampau nak??!!


P/S: Mudah2an semua berjalan lancar utk hari Ahad nanti.. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers