Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Geng Betty

Saturday, 9 July 2011

Coret2 Budak Nak Cunat...

As salam..

 Hari ni hari Sabtu..haisshh..kejapnya dah pukul 10 mlm...esok pg2 Rozy nak cunat..byk lg yg belum buat nih..

Rozy kene bersihkan bulu2 comot nie..eeiii..malu jer kalau vet tegur Rozy ni malas sikat bulu..Rozy kan awek cun so bulu kene la tip top bersinar selalu..ngeeeeeeeee...err..jgn lupa juga bulu di montot yea...

Ooiii Rozyy...Rozy awek cantik..apa buat duduk bawah meja..meh la kita mkn sama2..mama dah top up bowl kita..
~ Err..takpe la..ko gi lah mkn dulu..Rozy tgh wat senaman yoga nie..kene la jaga badan..sok Rozy nak cunat... ~

 Papa Giant..sok Momot pon nak cunat..hehehe..nervous you...
~ Hhmm..ko jer ketinggalan..kitaorg sume dah laamaaaaaaaaaaaaa cunat...kalau x mcm mana leh dpt body montok2 gini..~

 ~ Momot..Momot wat apa tu sorg2 bawah tangga...~
Aaargghhhh!!! Momot tension... mcm mana Momot boleh ketinggalan nie...srett..sreett..sretttttt..(cakar kuku)
~ Hmm..dah tu..nape beriya2 cakar kuku?? ~
Momot tgh prepare kuku..nak cakar vet tu kalau dia salah potong besok..ngeeeeeeeee

 Kita sambung senaman kita yea..selesai dgn yoga..kita teruskan dgn senaman pilates...yeah...luruskan badan..kempiskan perut..tahan napas....fuh..fuh..fuh.. mcm ni barula body cantik pas cunat...kan maa...

 ~ Rozyy..lekas mkn..dah kol 11 ni...jap lg ma nak simpan dah bowl kamu tuu...~
Ye ler..tgh mkn ler nie..noomm..nom..nomm...

 Air ma?? nak simpan jugak??
~ Tak payah..itu buleh..jgn curik2 mkn kibbles budak asrama yea...~

 Good night Momot..

 ~ Nape sayang...nape malu2 nie..sejak bila anak mama ni pemalu?? kompius mama nih.. ~
Ehehehhe..mestilah malu..esok nak cunat..Momot dah nak masuk alam dewasa esok...dah boleh dah nak pakai kebaya ketat kain kipas mcm auntie Kim ckp ari tuh...ehehehhe

~ Good night Rozy..tidur lena2..sok nak bgn pagi..~
Ye ler ma..kang Subuh Rozy kejut ma ye..ma pon jgn la tdo lambat2 sgt..tgk TV jer..haisshhh...

P/S: Mudah2an semuanya berjalan lancar..amin..amin..


2 comments:

  1. Mudah2an semuanya selamat.... Momot dan Rozy lps ini mesti lebih hensem, lebih jelitawan... jgn lupa upload gambar, yer. Abg Madan nak tengok rupa org tengah sakit tu... he, he

    ReplyDelete
  2. amin...

    ahaa...mama Rozy ngan Momot nak cunat yer hari ni, aunty meow doakan smoga semuanya berjalan lancar yerk :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers