Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Search This Blog

Free counters!

Monday 4 July 2011

Fei Mau: Untungnya jadi budak baik Pt.2 =)

As salam..

Hi..saya la anak manja mama..saya la..Fei Mau si budak baik..takkan x kenal..hhmm..hari Ahad pon mama bz je dgn kertas2 ni..apa nie..ni patutnya quality time dgn family..tp sbb saya budak baik..saya x komplen..saya bg hint aje kat mama supaya simpan kertas2 tu..

Macam2 cara Fei Mau buat... supaya mama layan saya main..tp x berjaya..mama asyik tekan2 calculator jer..pastu tulis2..eeiii..geramnye..tp saya sabaarrr.....sbb saya kan baik..

Saya cuba lagi..this time saya baring atas kertas mama..saya berlakon cute..saya kedip2kan mata bulat saya.. supaya mama give up..hhmmm..sudahnya saya yg mama tolak ke tepi..mama kata budak baik duduk diam2..jgn usik2 barang mama..alaa...ape kes?..gagal lg..

Budak baik dah x semangat nak jadi baik..sampai tertido Fei Mau main ngan pencil case mama...tunggu mama lama sgt..hampa giler..boring la mama ni..asyik tulis2 aje...hhmm..pergi kat Big Boss lah...saya cuba ngendeng2 kat sana plak..

Syg Big Boss..sniff..sniff..hhmm..bau sambal ikan bilis tempoyak yg opah bagi..hohoho..sedapnye...errr..Big Boss..meh la main ngan Fei Mau..jom la..

Hhmmm..main badminton nak?? main PS pon ok... ke nak main konda kondi??

Haa??!! main masak2 atau main kawin2...eeii....x mau ler..Fei Mau boy la..adooiii....x nampak ke ball2 kat montot Fei Mau nie...

Sudahnya main wrestling..ini baru best!! hohoho..setakat pelukan maut nih..x susah la!! dush..dush..dushumm..dush..nah..hambek!! hambek!!

Sampai tertido budak nie main..dgn muka cutenya..ngan ekor kontotnya..mcm mana nak marah..macm mana nak benci dgn makhluk secomel ni..bijak dan menghiburkan..kesayangan nabi lagi..x paham macm mana ada manusia yg boleh berlaku kejam dan aniaya diaorg yg comel nih..tak tau menilai kasih sayang ke?? buta mata atau buta hati??!! ke manusia yg suka aniayai binatang mmg dilahirkan B.A.N.G.A.N.G??!! ke cacat mental sejak kecil?? hohoho..jahatnye mulut aku nih..
P/S: sudah emo..5.17 pg masih x tdo..@^*%#$^!

1 comment:

  1. mmg comey budak Fei Mau nih, cair tgk muka dia..

    pelik kan camana ada org yg sanggup zalim pada mereka nih, sedih :(

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Happily married

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers