Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Geng Betty

Tuesday, 12 July 2011

AIR ASIA Sale lagik!!! Tulun!! Tulun!! Saya mauuuu...

As salam..

Tension!! Tension!! Migrain!! Migrain!! Dia dah buat lagi..x serik2..dia buat lagi..arrgghhhhhhh!!!! Apa yg buat lagi?? Ni haaa...

 Survey2 tgk..x jumpa pon tix RM3..aahhh..x kisah la...

Mencari2 dimanakah geng2 pengembaraan ku?? Mau kah kita mengembara lagi?? Bersuka2 dan berjimba2 sepenuh hati..lupakan duka lara di KL utk rejuvenate diri..seterusnya kembali dgn semangat baru utk bekerja semula dgn penuh dedikasi...Mau kah kau wahai geng2 pengembaraan ku??

Mau kemana kita kali ini?? Suka kah dgn lokasi yg sudah ku tanda iteewww...??


Apa..??!! Tak suka?? Mungkin kamu mau ke sini kahhh??


Sukaaaa taaakkk???

Hhmm..alangkah bagus jika duit berkepuk2 gini?? Hmmm..dgn gaji yg bernilaikan RM..Ringgit Malaysia..mmg x kaya mana, dgn kadar inflasi lagi.....lainla kalau gaji nilainya Dollar ke..Yen ke..Pound Sterling ke..hhaaa..sakit kepala memikirkan..mencik!!

Perlukah korek tabung lagi?? Haaaii..korek yg awal thn hari tu pon x penuh2 lg...tabung pon dah naik menyampah tgk aku agaknye..huhuhuhu

 Bila la nak ada kejadian hujan duit..mmg aku org pertama yg akan tunggu sambil membawa karung2 dan baldi2 bersaiz super XXL..semua anak2 kucing akan dikerah utk mengutip dan mengisi karung itu sampai penuh..siap kene OT lg..demi merealisasikan penjelajahan mama mereka ini..huhuhuhu...

So geng2 bas sekolah pengembaraan ku..what do u say..?? hah?? Sape geng2 ku iteww?? Elelelelele..u know who u are..kan..kan..

P/S: Sape yg masih berhutang $$$ dgn saya pd pengembaraan2 yg lepas..sila langsaikan hutang anda..saya bukan bank bergerak anda..sedar x sedar..hutang anda sudah mencecah ribuan ringgit..bila hutang...sila la bayar..ko ingat aku ada tanam pokok duit ke kat umah ni??!!



2 comments:

  1. bestnyer p jalan2..lg best best klau bwk kucing skali...

    ReplyDelete
  2. ahahhaa..bawak kucing..x holiday ler jawabnye...hehhe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers