Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Geng Betty

Wednesday, 20 July 2011

Rozy..pinjam toilet..

As salam..pagi2 rumah aku dah ada drama..sape lg kalau bukan 2 heroin itam ni la..

Huuaarrgghhh..Hei...Apa pandang2..x pernah tgk kucing menguap ke?? Huh!!

Eh..kita ada mata..suka hati la..pg2 dah nak naik hangin..mcm mana rezeki nak masuk..

Dulu Betty slalu tdo, golek2 ngan main2 kat tilam ni, skrg tilam ni dah ada mcm2 bau kucing lain..x suka..x suka....rindunya ngan tilam biru Betty nih...sob..sob..sob..

Kak Betty..meh la main tali tape ni..best tau..main ler ngan Rozy..jomla..2 heads better than 1 tau..meh la...

Aku bukan budak2 nak main mende tu..huh..dasar hingusan..!! Dah jadi mak budak pon nak main mcm kanak riang ria ribena..

Kak Betty x suka dgn Rozy ke?? Rozy cuma nak kawan jer..  ~ X suka la..ko kan gelandangan.. ~

Pooodaaahhhh!!! Tak  suka sudah..bukannya Rozy luak pon..janji mama sayang Rozy..ko buat perangai nanti mama x mau layan ko baru tau..mama x suka budak jahat..ingat tu..

Alamak..sakit perut plak...Eerrr..Rozy..pinjam toilet..tak tahan ni..dari smlm belum yak...dah ujung2 ni..!!

Hhmmm..marah2 kita tp pinjam gak toilet kita..menyampah..sudahla...maa..oh maa..jom main tali tape ni ngan Rozy..

P/S: Pandai Rozy mengalah ya..syg anak mama nih...


3 comments:

  1. aiyakkk!!!! demok2 nyer!

    ReplyDelete
  2. gud girl lah Rozy ni...aunty meoww pon shayang dia lah :)

    ReplyDelete
  3. esah..camner x demok..mkn tdo je kejenya..xde nak tolong lipat kain ke mop lantai ke..hehehe

    aunty MM..Rozy pon syg aunty..doakan hati batu kak Betty tu lembut ya..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers