Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Geng Betty

Thursday, 7 July 2011

Hammock idaman jd rebutan..

As salam..

Ma..oh ma..Bokashi ada aduan nak dibuat..silalah terima dan pertimbangkan aduan ni yea..lama dah pendam perasaan ni tau..

Hammock yg mama pasang dlm asrama ni mmg best..tp Bokashi selalu x dpt tdo kat situ..asyik2 si ekor kontot ngan si kenit busuk tu aje yg tdo situ..mana keadilan?? Bukan ke ma kata kene share2... ~ Ah ko ni...mengadu jer..sedap2 panggil kita ekor kontot eh..xde insuran mulut betul!! ~

Nah ma..ini buktinya.. Anna Lulu..tgk tu..sedap tul tdo..sampai mengkrekot..siap berdengkur lg..

Ni..si ekor kontot..bajet comel ler tu posing gitu...

Asyik2 si ekor kontot ni lagi..mmg dia kalau dah dok situ xmau turun2..xde chance org lain nak lepak situ..

Bila ekor kontot turun..si Anna Lulu naik plak..take over..abis Bokashi dok tgk aje..sedih!

Hari2 mende yg sama..dr hammock tu cantik sampai hammock tu mcm dah buruk pon x dpt2 naik..tdo atas tu jauh skali..kalau Bokashi nak join..nanti kene halau turun..katanya Bokashi buat sempit..

Kadang2 dua2 skali..Fei Mau ekor kontot ngan budak busuk Anna Lulu dok atas tu..makin rosak le..naik lendut hammock tu..Bokashi gak x dpt..

Bokashi merajuk pon xde sape pujuk..so mengalah la tdo kat atas nie..hanya mampu tgk hammock tu digunakan dr jauh jer..sedih sgt..rasa mcm anak tiri!!

~ Ala..menyampah betul..kata dia tu abg2..tp nak majuk jer keje..dah la..p la naik atas hammock tu..kami dua dok lepak kat bawah je ni..p la naik sana..kang nangis susah nak pujuk..p ler..malu2 plak..heeiii...aku tangan kang... ~

Ehehehehhe..bestnye..merasa gak nak dok atas nie..patutnya si kontot ngan busuk tu xmau turun2..mmg best..clear giler tgk TV dr sini..angin sepoi2..haa...mmg best..kalau gini..ma pasang la hammock lg satu..boleh ke ma?? xde la kami rebut2..boleh tak ma..??

P/S: Boleh je nak pasang hammock lg satu..mintak la $$$..baru ma p beli...setakat order dgn air liur..mmg x dpt ler..


3 comments:

  1. ala mama nih...beli la lg satu utk Bokashi ;)

    ReplyDelete
  2. hammock tu kat maner ada jual

    ReplyDelete
  3. MM..itu la..mmg nak carik yg besau sikit..budak2 dah makin naik saiz masing2..hehheh

    Hana..yg ni beli kat pet shop yg kat the mines tu..ada mcm2 pattern..yg ni patten yg mcm slimut..budak2 leh masuk dlm lapisan tu buat mcm slimut kalo sejuk..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers