Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Geng Betty

Friday, 17 June 2011

~ Spotcheck budak2 asrama ~

As salam..petang..pukul 2.30 ptg..lepas sembahyang Jumaat..

Hmmm..hari ni ma bagi lepak dlm umah..makin berseri rumah sejak ada Rozy..Rozy cantik...anggun bergaya betul awek Rozy ni..cantiknye ko..I like!! ~Sudah!! jgn nak ditackle2 Rozy tu..dia nak sunat..~

Masuk2 terus investigate teres 2 tingkat asrama si baby2..baby2 pun cuak.."Alamak..pakcik gomok dtg wat spotcheck...abisla kita..sume cpt naik tingkat atas.."

Oiitt....budak asrama..ko dah bayar sewa bulan ni ke belum?? hah..tu sape yak2 tak kambus betul2..busuk arr rumah..xde disiplin eh..tu..toys sepah2 apsal x kemas..nape makanan korg tumpah2 ni..membazir tau..ingat mama beli sume ni ngan bulu ketiak ker..ni mesti main wresting dlm asrama eh..apsal tali hammock tu ada bekas gigit2..korg buat vandalism eh..bla..bla..bla..bla..bla..

Mintak ampun ye datuk Giant..sat lg kami kemas..kami baru balik outing ni..penat..janji kami kemas..ok..dah..salam..salam..ampun ye..

Penat kene bbrp dass bebelan dr Papa Giant....penat kene kemas asrama...

Maa..Giant nak rumah mcm baby2..nak sama kaler itam..nak toilet kaler purple gak..nak ada toys yg sama..boleh tak ma..??

X payah..banglo 3 tingkat ko kat blkg tu kan ada..kalau ko pindah mama nak buat apa banglo tu... ma wat la hotel!! ngee...

P/S: Giant lebih cool dgn budak2..x menyembur..siap usik2 main lg..bagus anak mama sorg ni..nak nye kak Betty ko nanti boleh terima budak2 asrama macam Giant..

1 comment:

  1. comel derang tito same2.. adik aku kata anak2 ko yg trio ni tersgt la comel.. lau adik aku dtg..mau semua kene ciom mcm moshi huhuh

    sri kenanga sufi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers