Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Search This Blog

Free counters!

Thursday 2 June 2011

Kitten Pt. 3 ..khas utk Auntie Sri..

As salam..

Mama ckp Auntie Sri nak berkenalan dgn kitaorg 3 beradik .....hehehhehe..malunyer..kami ni comot2 la auntie..

Seminggu mama x balik..bz gi fac..tp bila mama balik dia bawak ni..ma ckp murah2 jer..sbb kitaorg main kasar..x payah nak beli yg mahal2..kalau rosak ma boleh beli lagik =)) kitaorg syukur..x demand..
Hi..nama saya Motty Bokashi..saya ni boboy tau..errr..tp.saya x sure la saya ni ada keturunan Jepun ke tak...tp mama ckp Bokashi tu nama baja organik..BAJA ORGANIK??!! apakah??!! adakah itu satu sindiran sbb saya kuat yakyak?? kecik ati tau...dlm 3 beradik..sy sorg pakai stokin putih..kau..kau..ada?? ahahhah


Kanan: Hello..nama sy Zul..sy gugurl..dulu sy di syakki boboy..apa daa mama..tgkla betul2..nama Zul sbb sy yg paling kurus masa mama kutip kat pasar dulu..kurus macam Uncle Zul..hehhehe..bila sy disahkan gugurl..mama tukar nama saya jd Zulaikha..tp kadang2 mama panggil sy Luna..sbb sy paling gelap..

Kiri: Hmm..nama saya Fei Mau aka Shorty..sy boy..ekor sy paling pendek..x mcm Zul & Bokashi..tp mama x beza2kan kitaorg..sy yg paling manja skali ngan mama..mama bau vicks..sy suka..thats y suka nyempit berkepit dgn mama...bdn sy bintik2..mama slalu panggil sy "Harimau Kecil"..skrg kecik la..tgkla dlm 2-3 bulan..sy nak jd lagi besar dr Bokashi..Bokashi tu eksen tau..mentang2la dia paling besar & paling lebat bulu..perasan plak tu keturunan Jepun..sy rasa dia keturunan Benggali roti sebenarnya..kan..kan..

Ni gambar masa main toy yg mama belikan..tgk si Bokashi tu..dia suka tau conquer sorg2..dia gigit takmau lepas..penuh air liur dia kat tikus tu..sampai kuning tikus tu..menci..

Fed up..sudahnya pergi ke mama Rozy..menyusu lg baik..siapla Bokashi..aku ngadu kat mama ko takmo share toy..siap kau..

Lorrr..main ngadu2 plak..1st come 1st serve la..ko yg malas..aku ajak main rebut2 ko tak nak..

Dlm cage lama..skrg dah pindah ke cage yg lebih besar.. thanks mama n papa.. thanks to uncle Acik gak..sbb bawak papa gi petshop malam2..kete mama kan accident..stil belum OK...Oiitt..oitt..duduk diam2la..kalau korg asyik bergumpal nanti mama x bg kita kluar..kita kene behave..jaga adab!! tgk aku baik..dok dlm hammock diam2..mesti mama tergoda ngan kesopanan aku..sure dpt kluar punye laa...

Fei Mau syg zul..satu2nya gurl dlm adik beradik kitaorg..err..syg Bokashi jugak..tp dia ni ngada2 la..menyampah tau!!

Selepas 2 jam..Hhmm..td suruh org dok dendiam..suruh behave..apa hal ko plak terkinje2 nie..

Fei Mau nak kluar..nak kluar..nak KLUARRRRR!!!  Bokashi ngan Zul dah malas nak layan..buat taik mata lg best...
P/S: Anak2 Rozy yg menjadi kesayangan satu family skrg..sbb diaorg yg paling kecik..anak2 lain jgn jeles OK..mama syg mcm biasa cuma adik2 ni masih kecik..mengalah..takmo gaduh2..dgr ckp mama OK..nanti mama blanja wet food..mama bg extra lg..

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Happily married

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers