Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Geng Betty

Thursday, 15 March 2012

Nak cat tree lagi satu..

Assalammualaikum.......

 Di suatu ptg yg cuacanya suam2 kuku.. the gurls nyenyak tdo...buat taik mata kat port pilihan masing2...mmg sgt damai dan menenangkan..

 Hhmm...ma..oh ma...Uyung kan..teringin sgt..nak tdo atas cat tree..asyik tdo lantai jer...bleh ke ma...??
Pegila..xde sape marah..

 Abg Uyung..meh la..abg tdo kat atas sana yea..luas sikit..biar Nyunyu tdo kat tmpat yg kecik nie..meh la..mehla...bleh borak2..

 Ehemm..ehemm...ni ko nak naik atas cat tree..dah ada surat kebenaran ke?? bila masa ko mintak izin ngan aku??
Errr...sorry ler jeneral..kasi arr can sket..nak gak merasa...

 Ko nampak nie..ni cat tree aku yg punye..kak Betty awal2 dah wasiatkan pada aku sebelum ni..
Ruangan berbumbung ni reserve khas utk mama Rozy..tmpt kecik tu..adik aku si Nyunyu punye bilik..platform yg kosong nie aku punyer...
Ko tu belum dpt PR lagi.. tdo bawah jer..aku nampak ko panjat sini..siap ko..aku kunyah2 idong penyek ko yg x berapa nak ada tu..tau??!!

Tgk la tu ma...jeneral x bagi Uyung naik sana..depa x mau share..maa...beli la cat tree lagi satu..plisss...

P/S: Cat tree lagi satu??? Uhuk..uhuk..Yela..tunggu ada diskaun masa cat show nanti yea..ada rezeki lebih ma beli la..kalau xde..pakaila apa yg ada..


4 comments:

  1. Nanti mama belikan utk uyung lg besar lg tinggi, sabar ok.... beli nak pakai baju tu...? kepala jer berbaju.. he, he...

    ReplyDelete
  2. ko tak malu ke bogel hah buyung!!!eee..no shame!!! :p

    ReplyDelete
  3. Ko tak malu ke bogel hah buyung??eee..no shame!! :p

    ReplyDelete
  4. Alalallalala..siannya uyung...

    Ma kalau nak beli cat tree satu lagi..beli yang saiz XXL ye kehkehkeh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers