Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Geng Betty

Thursday, 1 March 2012

Endless sleepless night..

As Salam...
Akhirnya!!! Akhirnya!!
Hilang semua penat lelah, segala massive headache+heartache, sleepless night etc..Esp. lepas tgk thesis yg siap dijilidkan..Dah hantar pun Isnin lepas ke..ehehehhehe..Syukur Ya Allah..



Sebelum pi fac hantar mende alah nie..sempat lari ke Cyberjaya, melapor diri kat bahagian tajaan, renyah betul, rupanya Bah Tajaan bagi surat pelepasan lapor diri jek..pastu kene panjat KPM kat Parcel E Putrajaya plak nak isi borang posting..itupun posting ditentukan oleh JPN mana kita pilih...
Ngeri betul la..kalau pilih JPWP..dibuatnya dihantar ke damansara ke mana..eiishhh..jauhnya..kalau pilih JPS..hhmm..Kuala Selangor, Klang sume dalam Selangor..jauh gak tu..kalau pilih ikut daerah senang sikit, ini ikut negeri..dlm satu negeri je dah ada berapa daerah..m

Memikirkannya aja dah mau nangis..haishhh...
imagine eh..kalau dpt posting kat mana2 ceruk ulu benut ke mana..kene pegi gak..pastu kene isi la borang pindah..kalau isi skali terus dapat xpe..iskhh..I'm not being pessimist..cume jadi realistic ajer..memikirkan segala kemungkinan yang berlaku..hhmm..

P/S: Nampak gaya lepas ni masih ada sleepless night..bahana risau memikirkan tempat posting baru....Hhmm..sleepless la sgt..kene je bantal terus pengsan...ppfftt!!!


3 comments:

  1. tahniahhh. moga dapat posting kat tempat yang berdekatan je

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers