Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Search This Blog

Free counters!

Saturday 19 January 2013

happy happy

As Salam...

Baru2 ni..byk betul berita gembira utk kawan2 keliling...especially those yg menunggu2 rezeki zuriat dari Allah..Alhamdulillah...
Ada yg 10 thn menunggu...Allah kurniakan rezeki berharga ni tanpa dia sedari....
Ada yg dah 5 thn menanti..Allah perkenankan doanya kini...
Aku sebagai kawan..turut sama menumpang gembira bahagia dgn berita2 ini..seronoknya!! 
Beruntungnya korg..penantian kamu tidak sia2 weh...


Mudah2an ada juga rezeki utk aku nanti...aku meminta..dgn harapan Dia memperkenankan...
Kalau ditakdirkan ada..biar lambat..aku ttp tunggu dan bersyukur..
Kalau ditakdirkan tak ada..aku redha..

P/S: Rezeki dan bahagia dtg dlm pelbagai bentuk...kan...


1 comment:

  1. semoga lepas ni, rezeki kita plak kan? amin...same2x kita berusaha dan berdoa.. :)

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Happily married

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers