Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Geng Betty

Monday, 14 January 2013

Badminton oh badminton...

As Salam..

Hari Sabtu lepas....aktiviti mengeluarkan peluh berlansung lagi..haaa..dah jadik rutin..kalau xde apa2 bz minggu tu...turun court semuanya...sbb asyik aktiviti makan jer kan...kene berubah wei..hijrah!! hijrah!!  Haaa..layan gambar jer laa...

Ni dua ni..haaa..beregu paling terer le kot nya...yg si bangbo tu..hhmm..dah pandai main smash2 mcm bangbert...takot tau dgn dua nih...kalau iye pon giler smash..jgn la montot aku pon nak di smash nya...agak2 la kan..huhuhu....

 Gaya tersendiri..aku kalau main mmg x bergerak2...statik setempat..malas weh nak berlari2....tp mana yg dpt capai..aku capai la..kalau x dpt capai..org belakang sila lah kejar kan bola tu yea....

 Ni ha...tgk ni...apa kesimpulan ko boleh buat??? Tak boleh malas weh....walaupon si fad fiona ni pakai wheelcha... mcm ni..boleh tahan jugak..kalau ada yg tolak di belakang, lagi ligat dia..

 Haa...yg ni aku x pasti apa kes..tapi yg pasti dia tgh main dengan fadfiona...huahuahua...

 Yg ni player hebat hebat wanita we..jgn main2..3 kali seminggu training badminton..takottt.....takoottt....

 Masa tu jugak la..ada sesi penyerahan anak angkat yg di rescue oleh Bella kepada bangsoya aka bapark...huuuuuu,,,aku takmo tgk budak ni lama2...kang kalau dah jatuh sayang...susah!! Dah ler iras2 ebee...ebee..ebee.... Disyakki budak ni pregnant tau..lahai....kecik lagi dah pregnant..sbb tu kene neuter...ko mampu nak bela kucing ko beranak pinak tanpa henti....ko mampu??

Last sekali...opkos ler..aktiviti senaman mulut...malas la nak komen banyak...

P/S: Merubah cara hidup kepada yg lebih sihat...ehehehheheh



2 comments:

  1. next time main kena bergerak2 melampat2 pulak okeh. ubah ubahhhhh! ha ha ha.

    ReplyDelete
  2. ah, mencik je asik tak dapat ngejoin.ces

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers