Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Geng Betty

Wednesday, 16 January 2013

Belajar bersyukur...

As Salam..

 Haiii...hari ni..turn Michi hapdet blog...mama bz katanyer....hhmm..Michi sedih tau...yg lain kalau komplen tak selesa la hape..mesti mama ngan Big Boss belikan something, dptla mcm2..Michi nih  dpt plastik jer...sedih sgt..anak angkat ke Michi nih??

 Hari tu..mama belikan Sunkist ngan Momot buaian hammock tu...jeles je Michi tgk...teringin jugak hati ni nak merasa naik hammock..tp...

 Sebab hammock tu saix biasa...abg Atoto x muat..dia kan saiz kambeng..dia kata lenguh badan tdo atad pangkin cage tu...so mama belikan dia kusyen..tgk tu...komplen je dpt..komplen je dpt...

 Makin meriah kondo depa nih...

Dah macam raja ...duduk tdo semua beralas...Michi xde pon...!!

Ehemm..ehem...Michi..kita ni kene belajar bersyukur dgn apa yg kita ada...kita tak de hammock xde kusyen..tp kita bebas jln2..kan...kan...diaorg ado?? Nan hado!! Bahagia tau tak dpt tdo depan tv mcm ni...depa x merasa wehh...


P/S: Kelemahan/kekurangan dan kelebihan stp org x sama..bersyukur ler dgn apa yg ada depan mata..






3 comments:

  1. betul! jangan pulak jadi dah dibagi betis nak peha!

    ReplyDelete
  2. Hahahahahahaha..comel jer. Siap ada yg saiz kamben lagi muahahahaha

    ReplyDelete
  3. sedapnya yg tido depan tv tue...amboi..amboi..amboii

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers