Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Geng Betty

Sunday, 19 February 2012

Update pasal Fei Mau lagik!!

As Salam..
Korang ingat Emau lagi tak..ala..Emau si comel berekor kontot yg diadopt oleh kawan MB..ni gambar terbaru dia...Emau la ni dah dok Kedah..jauh dia berhijrah..apa2 pon mama kat sini doakan kebahagiaan & kesihatan Emau..x lupa juga pada adopter nyer.. Ayen..i lebiu!!
 
 Emau dah tukar nama katanya..dipanggil Mat Bond..tak kisah la..nak panggil Jebon pon bleh..kihkihkih..
Tgk tu dia tdo..bukan main nyenyak..penat main ngan abg2 kamu yea..

 Happy Emau yea..mama pun suka tgk =)) Alhamdulillah..ternyata..aku x salah pilih adopter..syukur..syukur...

 Ehehehe..bab ni yg x bleh tahan..tgk tu tu Emau dah jadi macam karpet..
Bukan kene dera ok uollsss..tp Emau ni mmg x bleh berenggang ngan org..x dpt belai ngan tangan..dpt kaki ke..ujung jari ke..jadi la..janji kita pegang dia..mmg perangai gitu sejak dgn MB, kejap nak pangku..kejap nak cium, kejap nak gesel...stp kali bukak cage dia..kita yg dia serbu dulu..syg2 sikit cium2 sikit then baru dia pi main ke hape..x mcm yg lain2.... Tak caya..cuba tgk apa mummy baru Emau ni tulis..,


 Senang hati tgk Emau happy..tp dlm diam pandai dia bodek2 mummy dia nak wetfood..kalau kat umah MB..bg wetfood dalam 1-2x seminggu..tp kat umah mummy dia..siap mintak2..amboii...ajak pergi fridge bagai...kihkihkih..notty la kamu Emau!!


Ni..tangkap anak mengkarung..bersusah payah bawak balik nak tunjuk kat mummy...Emau...I'm so proud of u..!!


P/S: Mama doakan yg baik2 utk kamu Emau...lepaskan kamu pada adopter bukan bermakna mama x sayang..tp sbb mama tau mummy bleh jaga kamu sebaik mama jaga sbb tu mama bagi.. Ingat tau..menyanyangi x semestnya memiliki...
*chewah..mcm bercinta..mesti Emau muntah kalau dia baca..hikhikhik*



7 comments:

  1. suke baca part naik sinki pastu cium... amboi... pandai ambik hati. mak pun cair nih...

    ReplyDelete
  2. hahahhaa,,,, comel nama....

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. itula..budak manja berekor kontot..kihkih

      Delete
  4. secomel ekot tontot nye..ngeee

    ReplyDelete
  5. betul chika..kuat kissing2 mamat nie..gateii..

    ReplyDelete
  6. tak dpt balik tgk emau aka mat bond minggu ni..
    tp smlm dh borak2 ngn die.hikhik.
    nenek die ckp, skrg sgtlah aktif tgkap2 cicak di luar umah.bsepah bangkai cicak ..dan pernah die asyik sgt main smpi satu malam tido kat luar..hik..emau dah besar...mama jgn wisau2 yer=D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers