Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Geng Betty

Wednesday, 8 February 2012

Mcm mana..mcm mana...

As Salam..
Insyaallah dlm masa terdekat..Lulu (pronounce as NyuNyu) akan dicunat..dulu x layak.. sbb ringan sgt..skrg dah boleh..latest timbang dah 2.6kg dari dulu yg x sampai pun sekilo..tp tu la..badan maintain kenit..kiut miut budak ni..small size! 
Lulu akan join snip program oleh Scratch /KTAJ..selain dia..nak bawak sekor lagi stray kat umah nie..

 Nyunyu cyg, buah hati pengarang jantung mama..nanti nak cunat..dah bersedia ke belum??
Belum..takut la ma...mcm2 dlm kepala nie..

 Mcm mana kalau vet lupa nak jahit balik perut Nyunyu..
Mcm mana kalau ada gunting tertinggal kat dlm..
Mcm mana kalau jahitan koyak..
Mcm mana kalau dah mkn ubat pon x baik2..
Mcm mana kalau teroverdose ubat...
Macam mana kalau bulu xtumbuh balik kat tmpt operate tu..
Mcm mana kalau...bla..bla..bla..
Errkk!!

Heeyyyyyyyy...mcm mana kalau NyuNyu diam dan pi jer buat operation tu tanpa sebarang rasa takut dan prejudis pada vet tu..bleh??
Huurmmm...baeklah...

P/S: Harap2 semuanya berjalan lancar.. Amin..Amin..


4 comments:

  1. it just a small procedures lulu... jangan risau eh..

    lepas sunat nanti mesti lulu lagi sihat

    ReplyDelete
  2. Nak join gak program ni ? Macam mana eh ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. babe..ko email ktaj/scratch tanya weh..

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers