Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Search This Blog

Free counters!

Friday 26 April 2013

Busy Busy Me...

As Salam...

Hai...penat la..penat la...penat la...penat la...wuwuuwuwuuwuw...
Skrg ni time superbz di ofis..guru2 pelatih baru habis praktikal..aku x cukup kaki tangan nak wat keje...

Baru2 ni..SV aku masa UKM bgtau..aku kene buat major correction utk article yg dihantar utk diterbitkan dalam journal..arrr...ok la tuh....berita gembira..ada peluang utk di publish...tp...alahai...wrong timing la...tgh bz nih..aku terkejar2...pastu sbb mende tuh dah lama tinggal..aku dah lupa2 pon ada nih...kene korek and refer balik..aku mmg dah stress..nak nangeh pon ada...masa tu rasa sakit perut  nak terkencing nak terberak sume...ya Allah...kuatkan la semangat...
Pastu..time2 ni la ada byk urusan-urusan sampingan ofis yang memerlukan aku untuk turut turun padang utk dilaksanakan...haishhh....

Dalam pada aku dok serabut togey ni..arr...aku teringat seorg kawan ie oppa botak yg berpengalaman luas dlm arena journal-journalan ni..dia ni lecturer so bab publish memublish ni mmg makann dia la....haa...dgn segera aku mewhatsapp dia  dgn tangan yg menggigil2 dan linangan air mata...mmg scene cerita sedih...nasib baik dia nak tolong....tp dia ni garang..time dia semak2 tu mesti aku terasa seperti di vivakan utk kali ke-2...arr..redah je la..jgn divavikan aku udahler......matikk....Apa2pun terima kasihla sbb sudi membantu..aku sgt2 menghargai pertolongan ko tu oppa ooiii....

Seronok betul aku tengok anak jantan sekor ni..keje nya bergolek2 sajer...pantang dibentangkan tilam dia tuh...segera dia dtg bergolek2...dari kamu dok guling2 ni Sunkist..ada baiknya kamu tolong mama nih ha...

Kalau dia x bergolek berguling2...dia sibukla bergumpal ngan adik dia si Momot nih...haihh...happy betul life korg ni...inilah buah hati penghibur dikala stress...

Oh ya..hari Selasa lepas..birthday seorg kawan..so pi mkn2 la sikit...cake ni nampak simple..tapi bila mkn..sedap weh!!! sbb dia pakai fresh cream..so x muak...tiada pembaziran lansung kek nie...licinn.....

Motif gambar nih??? Arrr...konon2 nak amik pic si Fik tu..padahal nak amik pic si ahjumma kat belakang tu...haiya...org beli kek nak suprise kan cik Matt..dia boleh dtg tanya "Table ni ada simpan cake kan...??" Woi ahjumma..spoil la ko nih...dah x suprise...

Happy Birthday cik Matt Pacinok....yg ke berapa ek??? 17 thn??? 27 thn?? 37 thn?? 47 thn??? kihkihkihkih....

P/S: Kene selit jugak aktiviti2 bersosial ngan kawan2 nih..kalau x mau sewel bahana stress...selagi belum tutup mta..kijer..kijer..kijer...



2 comments:

  1. sabar2 ... kek tu mmg nampak sedap !

    ReplyDelete
  2. hahahahha.. mana ada aku marah!! aku nih kadang kadang bab research boleh jadik over sexcited. ekekekekeke.

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Happily married

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers