Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Geng Betty

Thursday, 13 December 2012

Ayam Penyek...eerr...Ayam Penyet..

As Salam..
Minggu ni..tema makanan ialah ayam penyet..rasanya mcm dah 3 kali makan mende alah ni dlm minggu nih.. dan hari ni baru hari khamis....masih ada hari Jumaat, Sabtu dan Ahad....pastu disyakki seperti ada ura2 nak pi lagi hari Sabtu...melampau..melampau...sampai udah kenal adik yg keje situ..siap beramah mesra gurau senda weh....hohohoohohohoho.. Bukan area jejauh pon..kat Bandar Baru Bangi jer..Restoran Ayam Penyet AP tu ha....dekat kan..sekangkang kera jek jauhnya..bak kata kawan aku sorg ni..sekentut jer dah sampai...muahahhahahah...x boleh blah punyer perumpamaan..

Selalunya..kalau bukan pergi berdua...pergi bertiga..ajak my oppa epok2 sekali..mula2 dia yg dok nyakat aku pasal ni..last2 dia pon terkena bahang ayam penyet..nampak ayam jer..penyettt....penyettt...rasin!! rasain!!  hahahhaha...

 Dgn Big Boss dan oppa...

 Dgn Big Boss dan oppa ..LAGI!! muahahhaha...

 Pic ni..hhmm..dah ramai dah ahli jemaah mak jemah..muka semua ceria...semua tgh lapa tahap naga..masing2 berlumba2 nak order nasik tambah..
Si acixkurung yg kononnya takmo tambah nasi turut terjerat setelah melihat aku dgn slow motionnya menuang nasik tambah dlm piring...dia dgn pantas lagi tangkas telah merampas nasik tambah cik esah.. Hoh..terkejut aku...horror sgt tau...takut mak nyah!! muahahahha...

This time dah pandai bawak geng...oppa dah spam wall semua org dgn gambar ayam penyet dia yg sexy mexytu...sudahnya..semua tergoda...so apa lagi..tanpa bertanggung2 bertangguh2..penyet lagi kitaaaaaaaaaa......
Ni mmg ad hoc ler..ptg tu jugak berfb and calling...x plan lama pon..ni mmg kes nak layan anak tekak je nihso...kak long kawasan dan abg long pacinok..jgn sentap2 hoccay...i lap uoollsss always...

Setelah setengah jam berjuang dgn nasik, ayam dan gado2..nah...inilah dapatnya...
Si acixkurung tersenyum puas setelah menambah nasik..cik esah pasrah nasiknya dirampas...muahahhaha...aku..udah stone...
Ko ingat pas tuh kami bergerak balik..nan hado....sesi borak2 + air panas pulak...so..jadilah sesi mengorder kali ke dua..nescafe la..limau panas la...teh o la...sesi penutup katanya...kalau udah dibuka..harusnya ditututp..aku mengiyakan je la...
Sampai adik cashier mintak bayar bill dulu weh..sbb nak tutup kedai..barulah berbondong2 semuanya balik pulang ke kandang  sarang...

P/S: Ada org kata biasa2 jek..mmg biasa jek pon..cumanya..kami ni dok pekenan sambal pedas hangat menyengat dia tu...kalau x kene gaya..mmg merah muka berasap tinge...aku sendiri pon bukan tahan pedas..tp pedas yg ni bagi aku sedap lah!!

3 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers