Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Geng Betty

Wednesday, 12 December 2012

12.12.12..so??

As Salam...

 
Hhmmm..hari ni..tarikh cantik kan...kali ni jek dpt tarikh 12.12.12..sbb pasni mana ada 13.13.13..kan..
Hari ni..ramaila yg nak register kawin, nak tunang..apply cuti semata2 nak date nikah hari nih..kawan aku yg nak kawin kata, masa dia nak booking kadi utk nikah..tok kadi tu siap kata "Awak kalau nak kawin jgn pilih 12.12 yea.." So terpinga2 la kawan aku nih..so dia tanya la apsal..rupa2nya..ada sanggup nak nikah pagi2 lepas subuh sbb slot masa lain dah penuh sampai ke 11.30 mlm..siap suruh tok kadi buat OT..giler ke hape org2 ni semua? hahahahahha..hazabnya korg nie..semata2 nak kejarkan tarikh ni..walhal bukannya kompom2 bahagia/ceria/berjaya pon..seolah2 kalau x dpt kawin tarikh ni mesti perkahwinan gagal...apakah??!!

Baby yg lahir pada hari ni pon dikatakan sejarah..sanggup mintak dr buat operation nak lahirkan anak sbb tanda2 bersalin mcm tak muncul2 pada 12.12.12...ini macam pon ada meh?? Padahal lahir hari lain, apa2 tarikh pon sejarah jugak kan..kelakar betul la manusia skrg..

Dlm kita sibuk pikir yg happy2..jgn lupa yg lain..tarikh ni juga bakal jadik tarikh cerai atau tarikh sesorg meninggal dunia, tarikh kene buang keje, tarikh mendapat kegagalan/kecelakaan yg juga turut merupakan ujian dari Allah kan....after all..it's just a date, hari ke 12 dlm bulan 12..so what the fuss is all about eh? for god sake..please la...haishh..

Ehh..ehh..ehh..kenapakah emosi hari nie??? wuuwuwuwu..

P/S: Ntah hape2 je ntah kan...

3 comments:

  1. Ahaksss...

    Kan ? It just a date. Hairan tengok org yang beria-ria nak kan satu-satu tarikh tu atas sebab-sebab tarikh tu istimewa.

    ReplyDelete
  2. Just another day in the calendar...
    X perlula beria sangat.... kalau tarikh je cantik tapi pengisian hampeh x guna juga

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers