Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Geng Betty

Monday, 10 October 2011

~ Cinta Muka Buku Moshi & Bokashi ~

As Salam..


*Pusing kiri..pusing kanan* 
Haishh..apsal x leh tdo mlm nie..sejak balik jumble sale..mama asyik citer pasal Moshi yg makin cute.... nak tepon Moshi..henpon Bokashi xdok kredit..susahla macam nie..


 Ahhhh...bukak pesbuk la..kot2 Moshi online..

 Ni gambar Moshi yg Bokashi simpan dlm wallet Bokashi..hehehhe..


 Wooowooowooo....cekcinye montot Moshi..
terpana & terpesona... (@_@)

Ooooo...dlm diam2 korg online tanpa pengetahuan mama ngan mummy yea..hamboi2...!!

CINTA MUKA BUKU


Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku
Kau hantar petanda suruh aku terima kamu
ooh.. Hati ku rasa sesuatu..

Dan pabila kau kata kau mahu jumpa aku
Ku gelisah berdebar hati rasa tak menentu
oohh.. Kenakah rasa itu..

Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita cari peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa

Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta

Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja

Pabila kau renung tajam-tajam mata aku
Ku rasa sesuatu rasa yang ku tak tahu Oooo…
Ini cinta remajaku

Dan pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju Oooo…
Itulah cinta yang satu, cinta di muka buku..

 Dah online barula lena sikit nak tdo..
Gudnite Moshi..
Walaupon u suka kentut...I lap U..
Even though I lap Blackwood..
stil..I lap u more bebeh!!


P/S: Mummy Moshi pengsan..Mama Bokashi hantuk2 kepala kat dinding..hahahahha


6 comments:

  1. hamboiii kemain....cinta muka buku yer :D

    ReplyDelete
  2. Amboi, gatai yer Bokashi..pandai main cinta muker buku yer...

    ReplyDelete
  3. cewah!!!!cinta muka buku...:P

    ReplyDelete
  4. Auntie2 & uncle..Bokashi bukan gatal..Bokashi dah remaja la..hikhikhik..mestila nak ada gilpren..tp Bokashi dah cunat hokehh!! hehehe

    ReplyDelete
  5. wah.. mcm biasa ku lihat dress itu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers