Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Geng Betty

Sunday, 2 October 2011

Ah mama ni..pegi mkn2 bukan nak bawak Bokashi !!

As Salam..

Lama x update blog (ele..lama la sgt..) bukan ape..weekend ni mmg full jadual..rasa mcm nak belah 8 badan nie..ngan keje2 x siapnya..mmg huru hara terbengkalai weh..haishh..

Sabtu ada family gathering opis Big Boss..ikutkan malas nak gi..tp kesian Big Boss..org lain bawak family..mesti dia kalau bleh nak bawak bini dia ni (walaupon di mulut kat takpe, tak kisah)..pastu Ahad MB gi jenjalan jumpa kawan..partners in crime..si gadis Jem & Pdah the baker....rindu woo..sejak cuti belajar ni x pernah pon singgah/lepak sekolah..skola tu bukan dekat utk aku saja2 gi lepak sana..paham2la kan..

 Balik2..settle semua..on la lappy cam biasa..konon nak wat kerja yg banyak tergendala tuh..datangla budak kenit ni ..menggesel2..dok cium2 muka..rindula tu..baru ko tau pentingnya mama ko nih yea..kalau x asik ko buli2 aje..garuk sana garuk sini...hik hik.. 

 Ma..oh..ma....mama pegi mana 2 hari ni..pagi2 dah siap2 pastu mlm baru balik..mama ada kucing simpanan ke kat luar..??
~ Hehe?? kucing simpanan?? jeles ker..?? Hahhahaha...mama bz la....ada mkn2... ~

 Makan2?? Hhmm..ada mkn2 x bawak kitaorg pon..mesti ada banyak blackwood and kibbles sedap2 yg dihidang kan..kan..kan.. kata nak diet tp asyik pegi makan2..ntah hape2 ntah..tu bawak balik cake lagi...bla..bla..bla..
~ Erkk!! ~
 ~ Dah abis komplen ke?? ~
Belum..ada lg ni..bla..bla..bla..(dia sambung lg meluahkan ketidakpuasan hati dia..)

Mama..skrg dah abis komplen..Bokashi tdo ngan mama ye mlm nie..garukla cepat!!
~ Ye ler.. (mama kepasrahan...)

P/S: Rindu sama ini budak...


3 comments:

  1. sejibik cam coki.... comel!

    ReplyDelete
  2. kembar seiras coki la nih..hehhehe..lain mak lain bapak jer..

    ReplyDelete
  3. tu diaa...ada sessi komplen2 ni yang tak tahan ni. hehehhee... tapi memang la kan kadang2 kita bz dengan kerja di luar terasa budak2 tu macam diabaikan pulak walhal asyik la mikir diaorang je. tapi bab garuk tu tetap la wajibbb.. heheh.. anyway, hugs & kisses to all the cute kitties.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers