Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Search This Blog

Free counters!

Tuesday 25 February 2014

Mabuk lampu

As salam...

Ni kisah smlm..
Insyaallah kami nak pindah...so salah satu keperluan ialah beli segala tok nenek lampu...

Alhamdulillah, aku x sempat nak melilau2 pening carik kedai lampu, kawan dah suggest pi tempat ni, setelah di google2..wahh..mmg pemes rupanya kedai ni...murah katanya...ok la tu...so hari Ahad tu mencemar duli ler kami laki bini pi sana...Sbb x berapa sure kedai ni mana lokasi, kene on GPS la..x lalu ranya nak sesat barat dalam musim2 panas gini..

Sampai2 jer...subhanallah...ramainya umat...apa ke hal semua mencarik lampu weekend2 ni?? Termasukla aku..kan..kan..kan...hahahahahhaha...kat area tu mmg banyakkkkk kedai lampu, tp kedai ni yg ramai org, takde parking, kedai lain lengang jer...Kebetulannya kami dpt parking depan kedai..alhamdulillah....

masuk2 je...uihhh...mana aku nak jalan  nie..ramai org..aku pon apa lagi, gigih la jugak tgk2 lampu, mendongak2 le...aku dah target tamau pi kedai ni utk 2nd time, by hook or by crook kene beli semua lampu hari ni jugak2...

Antara lampu yg ada..terus suka si ladybug merah ni...hhmm..sambar 1 la..utk cat room...murah..RM29 aje..

Lagi pilihan yg ada...

Ok, time ni aku nak mula berpinar2, mabuk2, banyak nye lampu...mcm mana nak pilih nie....

Aku suka lampu2 mcm nie...tp....aku dah ingatkan diri sendiri, saya tamau rumah mcm muzium...so TAK BOLEH beli lampu mcm nie...lgpon hall aku tu kecik jer..ciponet je saiznya bak kata acixkurung...dah le nak letak 2 bijik lampu..so xleh beli yg besar bagak sgt, atau yg berawan larat...nanti serabut...

Haaa...cantik tak..cantik tak...lampu bulat tu asalnya nak bubuh kat hall, kene beli 2 bijik tp pastu x jadi pulak sbb bigg boss dah jumpa lampu lain yg dia suka,  haishhh...kacau daun betullah!!
Sbb aku suka sgt2 lampu bulat ala2 disco ball ni, aku insist nak satu, nak letak dlm bilik VS aku...tak kira...tak kira..so dpt ler bawak balik sebijik selepas bermuncung2 dalam kedai tu..heheheh  :)

More lampu bulat2...heh..kenapakha aku dok suka lampu bulat2 ni...pening big boss...baik lampu jurai2 ke, lampu sebijik2 ke...yg bulat2 jugak yg disukai...

Ada la pekenan satu lampu jurai2 6 bijik bola kristal..sumpah cantik..pekenan sgt..tp x boleh la..crowded sgt nanti...pastu saiz bolanya sederhana, walau sederha tp ada 6 bijik...arr..banyak sgtttt....so kedip2 mata je la, dlm hati nanes, babai bola idamanku...xdok rezeki nak bawak balik...

Lagi...ko ckp je nak mcm mana, nak moden, nak mcm lampu aladdin..buleh jaaa.....

Big Boss suka lampu ni....aku...hhmmm...no komen...hhmmm....hhmmmm...he paid for it..so aku...hhmmm....

Dah tamat....angkut2 masuk keta dan babai...off pegi OU pulekk...






2 comments:

Daisypath Anniversary tickers

Happily married

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers