Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Search This Blog

Free counters!

Wednesday 25 April 2012

Musim artis kawin......

As Salam...
La ni musim artis kahwin..

Akhirnya..dah nak nikah dah ujung bulan ni..resepsi tertutup di Bali..bagusler..letih dah aku membaca kisah cinta masam2 masin depa nie..mual tau tak..dgn perkahwinan nie..harapnya stop ler berita2 yg x menyenangkan halwa telinga tuh..kan...

Mula2 x bagi..la ni dah bagi plak...apa2pun harapnya bahagia..korg mmg `deserve' each other..after all kalau dah jodoh x kemana..kan..kan..

Dari pasangan kat atas tu..aku lagi prefer yg nie..lebih sweet gitu..yg ni awal bulan depan plak nikah..resepsi kat PICC..tahniah la yea..Congrats ya Schawal..!!
Skali pandang Scha ni ada iras Linda Onn kan..kak Linda jugak yg belum sampai2 jodohnya..Insyaallah..ada la tu..tgh on da way la kot..

P/S: Perempuan yang baik utk lelaki yg baik..perempuan yg hazab utk lelaki yg hazab jugak..x gitu..kan..kan..hohohooho..

2 comments:

  1. so sweet...aku pun nk mcm diorg gak..doakan aku dpt jodoh baik , beb..=)

    ReplyDelete
  2. aku harap aku bkn pompuan hazab psl aku xnak lelaki hazab. hahaha

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Happily married

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers