Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Search This Blog

Free counters!

Wednesday 30 November 2011

vet - twillight breaking dawn - pizza - shopping

As Salam...

Smlm..x brape sihat..x sangka Big Boss sampai amik cuti..terharu dan tersentuh okehh..dia EL ..alasan sbb wife tak sihat.. ouhhh..touching giler..kihiihihihih..mesti ada yg dah muntah hijo baca statement gedik aku nih kan..

Katanya maybe aku penat dan stress..dlm bz2 buat write up..uruskan adik nak tunang etc etc..so dia kata..marilah kita berpoya2 sekejap..aku on jer la..

Lepas hantar anak teruna aku, si Sunkist amik mange jab kat vet, aku jenguk2 Mama J si victim Petknode case yg nak put for adoption dan tanya khabar Charlee, kucing kurap LRT yg sedang warded kat sana..kami pon bergerak...bergerak maju utk berjimba ria...hehehe...

1st pit stop..op kos ler..nengok 3 kawan lama nie..tgk Twillight Breaking Dawn..huhuhu..x sabar nunggu Part II plak...heyyy....nak kene abiskan baca buku dia nih..sbb aku dah x sabar nak tau endingnya..

 Part I ni..ok ler..rasa mcm boring sket sbb lebih byk scene lovey dovey..yela..kan Edward kawin ngan si Bella tu..scene gi honeymoon, x byk la adegan vampires atau werewolves mengamuk2 ...ingatkan Bella mati lepas beranak..tapi sempatla dia bg teaser..ditunjukkan Bella bukak mata tgk anak mata dah jadik kaler merah..hhmm..sah dah jadik one of the Cullens la tu..lg la membuak2 aku nak tgk endingnya...penantian satu penyeksaan!!

Jacob mcm biasa..kekal comel dan dok merayu2 dan protect Bella..aku lebih suka Jacob dlm bentuk wolf dari rupa org..bleh gitu..bila jd werewolf, nampak comel..gebu2 dgn fur yg tebal..heii..geram nak gomol2 guling2 jer..dah mcm Bokashi pon ada aku nengoknya..

Selesai Twillight..makan!!! huhuhu..
Teringin nak rasa pizza yg ada 7 jenis cheese tu...sedap mmg sedap..utk cheese lover la..kalau bukan cheese lover confirm depa kata x sedap..muak so xleh mkn byk2..selama ni kalau beli saiz regular pon mesti tapau bawak balik..yg ni lg la berkeping2..sbb mkn 1 piece dah takmo dah..kene makan ulang2..

Apa pun, aku rasa Philadelphia cheese tu mcm x brape sesuai..rasa dia sgt heavy...dah le depa buat bentuk bebola..masa nak makan spread kan atas pizza..lg satu maybe sbb kita dah biasa mkn rasa philadelphia tu dlm cream sauce atau pon cheesecake...tapi aku bedal jek..frankly speaking..aku lebih prefer stuffed crust cheese yg biasa..x perlu sampai 7 jenis cheese..sbb less is more..

 Then..shopping barang2 sikit..bg menggantikan apa yg dah buruk, putus, koyak etc..belanja berhemah ok..bukan boros membabi buta..boros tu perangai syaitonnn!!! ingat tu!!

 Psstt..pssttt....mama tu kan...*%$%&..pastukan mama Rozy..Big Boss plak kan..dia *&%#$%^...depa tu *^E#$%^^...bla..bla..
HOITT!! NGUMPAT KER!!!

P/S: Thank you Big Boss!! xoxo


2 comments:

  1. smoga cepat sembuh yer mamabetty :)

    ReplyDelete
  2. tq MM..dah dpt jenjalan bagai...sihat terus!! kihihihi

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Happily married

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers