Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Search This Blog

Free counters!

Monday 8 July 2013

Honk!! Honk!!

As Salam..

Honk!! Honk!! Honk!! *sila baca sambil membuat bunyi ala2 cik vavi*
Apakah??!! Of all animal...haiwan ini yg ku sebut2...kehehheheheh....

Ala...sesambil2 browse FB..aku terjumpa iklan pic ni
|
|
|
V

Melopong mulut kejap....oouhh....apakah??!! Alat utk memancungkan hidung...really??!! Arr...pastu aku pun baca lagi tulisan iklan tuh...
"

LEBARAN BAKAL MENJELMA INGINKAH ANDA HIDUNG YG MANCUNG DI HARI LEBARAN??? KAMI ADA ALAT YG MAMPU UTK MEREALISASIKAN IMPIAN ANDA ITU HANYA SATU ALAT YG HANYA PERLU GUNAKAN 10 KE 15 MINIT SEHARI BUKANNYA MENGUBAH CIPTAAN TUHAN TETAPI INI HANYA LA SEPERTI SATU SENAMAN HASILNYA DPT DILIHAT DLM MASA SEMINGGU KE 2 MINGGU MMG AMAZING.... X PERCAYA X MENGAPA HANYA MEREKA YG PANTAS AJE YG AKN DAPAT RESULTNYA.... 

Nose Up alat utk memancungkan hidung Nose Up Clipper alat mancungkan hidung ? Nose Up ialah klip berbentuk hidung yang berupaya membentuk dan meninggikan hidung anda. Ia adalah Produk Terlaris Di Jepun. Alat Ini khusus dibuat untuk hidung anda untuk menghasilkan kesan yang rata dari tulang hidung anda sampai cuping hidung yang melebar. Nose Up cukup selesa untuk dipakai dan tidak akan mengganggu system pernafasan anda. Kelebihan Nose Up Clipper ini: - Mudah digunakan dan tidak sakit. - Design Jepun - Mudah dipakai untuk mempertajam dan meninggikan hidung anda - Menjadikan hidung anda tambah cantik - Anti bakteri dan lapisan lembut sehingga tidak menyakiti kulit anda - Mudah dibersihkan dengan kain bersih atau dengan air sabun lalu dicuci hingga bersih untuk menghilangkan minyak dari hidung kita yang terlekat di nose up clipper. 

Cara Penggunaan : - Gunakan 10-15 minit setiap hari, dan lihat perubahannya dalam 1-2 minggu. - Dipakai diatas cuping, tepat digaris hidung untuk menaikkan hidung. - Untuk hasil kekal gunakan setiap hari selama 3-6 bulan dan lihatlah perubahan kekal pada hidung anda."


Lepas baca iklan tu..aku sengih...ada ke org beli?? Sbb aku xde rasa nak beli...aku browse lagi..ada la a few testimaniam testimonial kata yg idung dah semakin muncung mancung dan cantik la..bla...bla...
Aku sengih lagi..really??!! Ada ke yg beli? Ada ke yg percaya this crap? Maap ler aku guna perkataan crap...sbb aku tak caya...Ala...mesti seller akan kata belum jumpa belum tahu...tapi takpe...promo jer la kat org lain....aku tgk pon mau gelak guling2 x henti2...acaner?? Bwahahhahahah........
Entah ler...maybe yg teringin nak idung mancung akan menggelinjang la kalau tgk iklan ni...aku tak ler..takpela...aku simpan je idong kembang aku nih...bersyukur la ada idong...dari xde kan...
 Kalo ko beli..ini la dapatnya..silap2 kat Daiso ada..ye ke..pepandai je aku kan...

Ini apa hah??? Original punya nose up..guna jari pon boleh.....ko hado??? Kat public lagik...Kehhehehe....

P/S: Aku x percaya mende2 gini..maap ler pada seller2 kot yg terasa...



No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Happily married

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers