Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Geng Betty

Tuesday, 5 March 2013

Curik2 mkn EQ ya!!

As Salam...

Jumaat lepas..EQ yg diorder oleh si Nyunyu kat acik Ain dia tu selamat sampai ke tangan MB...Tq la cik Cah Cantek sbb sudi amikkan EQ 50kg tu...kehehehhehe...jasa mu dikenang!!
Letak la EQ tu tepi dinding jap..sbb Iams depa nih banyak lagi kan..ingat esok2 la baru nak mix 2 jenis kibbles ni...hhmmmm....x menyempat2...dah ada yg jadi iSpy dan merasmikan dulu EQ dlm guni tuh...


 Hhhuummppp....hhhmmm.....gigit...gigit....koyak..koyak....rabak...rabak...
Ommnyomm...nyomm...nyommm.........
Weii org2 kampung...mai la rasa EQ ni...Ebee dah berjaya koyakkan guni EQ....phaittingg!!!

 Meh aku nak rasa sikit....omnyomm..nyomm...yommm...
Uihh....sodap eh!!

 Hoiii..mama xde ni..line clear baekkkkk punyer....marilah rasa..kang kempunan plak...batu belah batu bertangkup xde kat kat KL kalau korg merajuk kempunan EQ....lai..lai...lai...

 Hoi!! Hoi!!! Mama dtg...act cute lekas!!! Lekas!! Jauhkan diri dari guni EQ!!

Sluurrppp....sluurrppp...hhmm...sedap betul air besen pink ni kan...very refreshing gitu....slurrpp....slurrpp....

P/S: EQ ni beli dari Ain Hadi..sape nak order bleh la carik FB Ain ya...harga nya RM32o utk seguni berat 25kg...blum bleh buat testimonial lagi..sbb baru sangat guna...ihik ihik


4 comments:

  1. Hik hik hik hik.. X menyempat!!!

    ReplyDelete
  2. EQ tu ape kak?? tak pernah dgr pon..huhu.. :P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers