Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Geng Betty

Thursday, 4 October 2012

Sambal ikan hidup..

As Salam..
Smlm mlm..balik lambat sikit...sbb nak beli jiwa budak2 kat umah..bukak ler wetfud...kalau x..mmg akan dijeling2 nya kita..mcm bersalah sungguh mama dia nih kalau balik lambat...

 Omnyom..yom..omnyom...nyomm...omnyomm...

 Lepas mkn...burrppp!!!! Alhamdulillah...krohh...krohh...krooohhh....

 Iskh...hhmmm....perut masih lapa...mcm mana nak tdo...

 Ma...oh ma...xde ke kudap2 ke..cikedis2 nak di mkn...
Giant lapa nih...x boleh tdo...

 Abg Giant..kat sana ada sambal ikan...kat atas sana tuuuuu.....hekhekhek..

Ohoiiii..sambal ikan hidup..menarik...!! Nak..nak..nak....yums....
HOIIIII GIANT!!!!! IKAN TU SEDARE KITA !! MANA BOLEH MAKAN!!!
Tapi....Mada cakap boleh mkn....

Hehehehhehehehe....padan muka...kene marah dengan mama...

P/S: Balas dendam..sbb dia selalu kene ligan dengan Giant...kehehehhe


6 comments:

  1. Replies
    1. tinggi sbb dia berdiri..agak katik jugak budak ni la ME..kehehhe

      Delete
  2. Replies
    1. bukan gomok la...taff!! hahahha..taff la sesangat ek...

      Delete
  3. bila masa ada budak Giant nih...gemok sggh!

    ReplyDelete
  4. mmg dah ada MM..lama dah..dari dia kanak2 sampai dah duda..la ni dah snip..bini pon dah mati..kihkih

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers