Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Geng Betty

Monday, 24 September 2012

Candu sudah mari!!

As Salam..

Rabu lepas..pi jumpa Ecah..nak amik pokok galak kucing yg dia tuai (tuai la sangatttt) kat kebun abah dia..
Balik tu.. x nyempat2 nak bukak bg kat bebudak..aku terus lari ke toilet..nak terkucil..hohohoho...

Sniff...Sniff...Sniff...Ohoiiii....mama bawak balik candu la...mari semua org2 kampung..berkumpul cepat!!!

Ni la pokok nya..mmg ada bau ala2 rumput kalau hidu pakai hidung manusia nih..tp kalau pakai hidung budak2 bulus nie..sedap le kot..
Dah nak layu dah..tak apa..yg penting..akarnya...sempat le aku belek2..nak blaja kenal sendiri daunnya..kot2jumpa, leh aku cabut bawak balik.. Yang Ecah bagi nih..dah besau2 la jugak akarnya..dah macam ginseng pon ada..keheheheh

Ma...oh ma...cepatla bukak..apa kes stakat tayang2 mcm nie jek...
Kejap la..ma nak pi toilet... *mama berlari ke toilet tanpa menoleh2 lagi..kuikuikui*

Hoh!! Mama ni time2 penting mcm ni la dia nak kencing tau..Missy dah x sabar nih...
Apsal ko tak suruh je mama pakai litter tray kita jek..kita tak kisah tau mama nak kais2 kat situ..kata sharing is caring...kan..kan..

Hoi Rozy..ko yg paling senior kat sini..ko reti tak nak bukak beg ni..dah diikat kuat la..Missy tak reti bukak...
Buat apa nak bukak..kita koyak kan jerr...takpun..kita rabik2 kan terus!!

HOIIII!!!! BUAT APA TUH!! MAMA KATA SEKEJAP KAN!!
Errkkk!!! Gulp!!

Eh..mama dah sampai rupanya... Apa..?? Koyakkan beg?? 
Haishhh...mana ada buat apa2..kitaorg cium2 dari luar je ni ha...kan..kan..

P/S: Korg suka..mama pun suka :)


6 comments:

  1. wahhh...dpt cr dh..

    sy tk tahu nk cr mne ..

    mtk sket blh?wink...wink... ;)

    hehehe

    ReplyDelete
  2. wahhh..mama betty dh tukar template la...cntik2...

    ReplyDelete
  3. kala ada akar takleh tanam ke ?
    aitu adik saya beli sepeket, harem bebudak tu nak .. cium2 pastu blah.

    ReplyDelete
  4. Rakus budak2 tu dpt pokok candu ni hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers