Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Search This Blog

Free counters!

Sunday 3 June 2012

Kawen sana sini..kawennnn...

As Salam..
Musim cuti sekolah..x kiralah bulan apa pun..masa tu la ramai yg melangkah ke jinjang pelamin, dari cik bertukar puan, 
dara ke isteri org, teruna ke suami org..
Budak2nya pon sama..masuk jawi beramai2 secara berjemaah..

Ni antara family dan kawan2 rapat yg turut 'join' the club baru2 nie...hikhikhik *gelak gatai*
 Tahniah pada Caca dan pasangan..cantik betul Caca..suka tgk =)) Pasal nak menghadiri wedding budak ni la kami sekeluarga amik cuti..sbb nak turun jejak kaki ke Kuantan...walaupun sampai lambat (aku la..aku keje..hukhukhuk), yg penting aku datang..sbb dah niat awal2 lg mmg nak pergi tgk awek comel ni naik pelamin...
 Menu x kalah weii...ayam golek..tumbang lembu 2 ekor I tell you..ko ado?? nan ado....

TQ juga pd Caca sekeluarga sbb sponsorkan homestay yea..dan sila bedal kasi sound owner homestay tu skali ya, sbb piping system umah dia mmg fail..hazab..hazab..
Oh yea..lauk daging umah pengantin lelaki mmg terbaekk!! Itu pasti!!

 Adik manissss ni namanya Fiza, kawan sama2 masa buat master kat UKM..
Tahniah dik...terkabul dah impian ko nak menjadi isteri..kan..kan..kan..
Minah nie sejak aku kenal dia..topic peberet dia mmg ialah kawen..perkahwinan..dikahwinkan..dikahwini..dan lain2 yg seangkatan dgn perkataan kahwin...haisshhh..udah selamat dah dia..

Tak lupa utk kawan animal lover aku, cik Atie...oppss...Pn Atie...
Cantik Atie..sekali pandang mcm Serina Ridzuawan pun ade...kelassss ko nyah!
Babe..sorry ya x dpt hadir big day ko, tarikh ko clash dgn kazen aku (gambar 1st sekali)...tp aku dah wakilkan Bella....dan dia mmg balik kekenyangan..hekhekhek..

P/S: Pic kredit to FB para pengantin sendiri..Kepada kawan2 aku ni..selamat datang ke dunia baru, bukak lembaran baru...serba serbi baru...ku doakan yg baik2 utk kalian semua..jgn gaduh2..jgn corner2...ngee...


1 comment:

Daisypath Anniversary tickers

Happily married

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers