Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Search This Blog

Free counters!

Monday 27 May 2013

Jolians Food Marathon 2: Marché Restaurant

As salam...
Sambungan ni...ingat citer hantu jer ada sekuel?? ngeh ngeh ngeh...

Lepas mkn kenyang kat Bulgogi Brothers...apa lagi..jalan2 cuci mata cuci poket la..sbb gurls and boys nak tgk benda berbeza,,so kami split la..gurls ofkos ler merayap kat Street Market kan...Byk la aku jumpa sandal ala2 plastik jelly bunny tu...ada yg tekan harga sampai RM50.. hek ele..mahal  nya...padahal harganya x semahal tu...

Motif pic ni?? Sbb terjumpa ada Barbie promotion kat area ruang legar tu..haa...wajib la aku melekat kejap kan kat situ...dengki tau ahjumma 3 ketul ni..ditariknya aku balik...org tgh syok2 tgk videeo cerita Barbie...tak usah pelik..aku dari kecik mmg suka dgn Barbie dan benda2 yg berkaler fink..mmg ada special soft spot dalan hati gituh....

Jalan2 terserempak (terserempak la sgtttt) dgn kiosk eskrem McD..wajibla singgah sebentar dan beli eskrem kan...kihkihkih..camno nak kurus ni weh.....how ler...!!! Pantang nampak!!

Sempat la singgah Daiso yg super besar tu dan beli beberapa barang..antaranya ialah collar utk catbeng (cat + kambeng = catbeng) kesayangan...yg beli utk dia semua x muat..almaklum ler kawan tu berbulu penuh...mula2 plan nak amik collar for small dog..tp last2 tukar ke medium dog sbb nak collar tebal sikit...hhmm...mmg muat elok sangattt.....sib baik x amik yg small dog, takut ketat...sian Chachi..

Jalan2 lagi...marilah high tea di Marche...arr....aku sangaaaaaaat suka restaurant ini...suka!! ini juga dlm fave list so far...siap saje ongkosnya Big Boss..kita mmg akan ada weekly visit kat sini nanti...kihkihkih...

Yg mula2 konon2 xmo mkn pon..masuk sini terus rasa nak mkn...hahhahahah!!! Aku mkn quiche yg sangat la sedap..beef and mushroom quiche...tinggal last 2 slice...kalau tau aku amik dua2..sbb sedap...Big boss mcm biasa x abis2 ngan grill chicken...dan oh ya...strawberry banana smoothie di sini sangattttt la sedap...percayalah..tp sedap lagi yg kat Laundry tu :) Tapi kan...sbb aku mmg peberet pisang..make no difference la..depa2 nih yg kata Laundry lagi sedap...aku semua sedap...giler la..perangai mcm tong sampah bergerak...semua masuuukkkkkkk....

Arrr....yg 2 org ni mmg..suka buat iklan x berbayar....laki sape ntah ni...blueekk....

P/S: Im loving it...musti kasi repeattt....


No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Happily married

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers