Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Geng Betty

Saturday, 2 February 2013

Hhhmmm....

As salam...
Lama x update..bz sgt nmpk gaya kan...bukan stakat bz..sakit pon iye...
Hari khamis...dpt mc..super heavy period + gastrik teruk..semua gara2 stress melampau..bp juga naik lg...sedih betul...dlm bulan jan aje dah 2x mc...tp apa nk buat..bukan sesajer beli mc atau gatal2 nak mc...mmg sakit betul..

Jumaat tu mmg cuti sbb hari wilayah...dlm fb rata kluar berhoyeh2..aku dok umh melayan karenah sakit nih..
Big boss plak takde..berkursus di sintok..tinggal ler aku ngan furkids...

Abah dah bising2 suruh balik Ampang, hhmm..esok2 la...betul2 rasa nak rest aje...nak mkn apa semua x selera...dasyatkan..aku nih bukan jenis yg menolak mknn tau sbb aku ni mmg pemakan orgnya..bila dgn food pon ku dh x lalu..mmg sakit benar le tuh...

Sepanjang peninggalan big boss berkursus..dia dah berpesan dgn furkids utk jaga aku kat umah...siap berpesan bagai..tp...tdo aje smuanya..apakah?!

2 comments:

  1. kihkiihkih.. potong elaun kibble! ini orang sakit yang kene jaga pak gad namenye!

    ReplyDelete
  2. Amboiiiiiiii..jagalah sangat. Semua duk sibuk melepak jer hihihihi

    Semoga cepat sembuh ya awak. Kim salam kat semua yang comel-comel dalam gambar tu :-)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers