Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Search This Blog

Free counters!

Wednesday 27 February 2013

Aku bila ntah...ngee..

As Salam...

Last time...aku ada byk kawan...kawan utk apa...???

 Ni haa..kawan utk aku ajak dinner...tp sekarang..tiada lagi....sedih sgt (chewah)....tp kene terima la...manusia berubah..bila berubah ke arah kebaikkan,, kita hormatkan keputusannya tu..kita kene bagi support...kan...

 Kawan2 aku sume dah nak diet..haaa...aku jer yg x sedar2 diri...caner tuh??? Sape nak jawab??? Bila org diet..takkan aku nak jadik setan paksa suruh mkn kan....haishh...rindu la nak gathering mkn ramai2...

Selain tu..ada jugak yg dah kembali aktif sexercise excercise..mengamalkan senaman hakak jillian..ala..akak jillian michaels yg jadi fitness trainer dlm Biggest Loser tu..gigih...gigih...

P/S: Bila ntah nak berubah nie...apapun..keep up the good work yea kengkawan...jgn ikut mcm aku...Ya Allah..bg la aku kesedaran...huhuhuuh..

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Happily married

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers