Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Geng Betty

Saturday, 28 January 2012

Mata tu jgn nak tgk TV jer!!

As Salam...

Ma..oh ma..kata banyak keje editing nak kene buat..ngape asyik tgk drama Korea jek..kang x siap mula lah x tido..pastu sakit kepala la hape..buatla keje tu dulu...
~ Yela..yela.. ~
 
Ha..tulis betul2..pantas sikit menulis tu..ejaan biar betul..

Hah!! Hah!! ke mana matanya melilau tu..cepat tulis!! Asyik nak tgk TV jek!!
~ Yela makcik..awak ni bising tau tak! ~

Jgn suka sgt bila dah siap..nanti dulu..Rozy nak  proofread dulu...

Hhmm...yg ni Ok..Ok..good..good.....hhmm...
~ Hah!! camner Rozy ok ker?? Mama sambung tgk drama Korea ni lagi yek..~ 

Hhmm..mintak maaf ler yea..ni ada byk salah nie..ni salah..ni salah..ni x lengkap..sila tutup TV..segera!!
~ Gulp!! ~

P/S: Focus!! Focus!!


8 comments:

  1. Sayang Rozy kat mama dia, sentiasa mengingatkan mama dia.. bagus, bagus..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehhe..rozy bajet part time cikgu ..hikhik

      Delete
  2. hahaha...klakau giler la rozy

    ReplyDelete
  3. ekspresi muka dia tu yg x bleh blah!! kan!

    ReplyDelete
  4. Rozy,

    Kalau mama malas-malas , Rozy babap dia tau ...kahkahkahka

    ReplyDelete
  5. Nakal betoi...dah biasa sangat dengan gangguan² sebegini..akur aje laa..heheheh..^^

    ReplyDelete
  6. Ahahahah!!! Babap jer mama kamoo tu rozzy..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers