Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Search This Blog

Free counters!

Saturday 31 December 2011

Langkaweeeeeeeee Pt.1

As Salam...
Hmm..lama rasanya beku blog ni..aku sibuk ler..dateline nak submit draf thesis dah dekat..aku masih lagi meraba2 dan meraban2 nak settlekan itu...
Tapi memandangkan hari ni last day utk 2011, aku buat entry kejap la...byk na benda nak tulis tp kekangan waktu dan sibuk urusan2 taip menaip...
Azam biar kuat...aku nak grad thn depan..
x kira!!  x kira!!

Dalam kesibukan tu..sempat aku horrey horrey holiday ke Langkawi..ala..kejap jer..release tension..merangkap birthday trip pon ye gak..kami fly ke Langkawi masa Christmas Eve..layan gambar eh..

 Bekalan wajib kalau singgah KL Central/airport...

 Coklat yg berjaya dibeli pada hari pertama..weeeeeeeeeeeeeeeee.....bahana excited lebih..nyaris2 nak terbeli coklat non halal..aiseyy..

 Ko tgk...monyet kat Langkawi pon mkn coklat Daim!! Ko ado??

 Petang2 lepak Pantai Chenang/ Pantai Kok..makan pasembor ngan laksa..kat sini sbb angin sepoi2 bahasa..kebetulan plak sedap..semua org mkn 2 pinggan..termasuklah aku!! muahahhahah

 Lepas mkn2 birthdaykat restoran, balik tu dpt present..dari mak, cu, acik ngan teh..paling best ialah hadiah yg kaler hitam tu..dpt kuali/periuk idaman..mentang2 aku suka masak..kuali yg depa bagi..tp aku sukaaaaaaaaaaaa.....sumpah suka!!

 Pulau Dayang Bunting...masa belum kawin ada la gi island hopping kat sini..x terpikir nak minum air dia..yela..katanya mudah2an cepat pregnant..bila dah kawin ni x sempat plak nak pegi..by the way usia perkahwinan dah cecah tahun ke 4..rezeki yg dinanti2 belum tiba lagi...pasrah..pasrah..
Faces that I love the most..Big Boss dan adik2nya..acik ngan teh..2 mamat ni adik ipar tp dah aku sayang mcm adik sendiri..title ipar tu dah lama aku buang..pegi jenjalan holiday mana2 pun..2 mamat ni gak la aku ngan Big Boss heret skali..masa aku susah2 xde keta dulu..2 ni la yg gilir2 fetch aku setiap Jumaat bawak balik umah, bagi pinjam kete pi tuisyen, pi vet...buat baik dibalas baik....nah..inilah habuan nya..aku sponsor bawak jenjalan Langkawi..hikhikhik...love uolllss...


To be continued.....

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Happily married

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers