Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Geng Betty

Tuesday, 6 December 2011

Adik merajuk ke??

As Salam..

Di satu petang yang boring..huarrgghhhh.....ngantuknya...sangap ni... matila...keje byk tak siap..tp dok ngantuk x abis2...

 Adik...adik...buat apa??
~ Mandi.. ~

 Hhmm..buah hati kesayangan mama ni buat apa?
~ Mandi la... ~

 Oooiiii...busyuk2 muncit mama buat apa ni..??
~ Ye..adik mandi nih.. ~

 ~ Mama ni kenapa....tanya soalan sama byk2 kali...adik mandi la..mandi...MANDI!! ~

 ~ Nampak kaki power adik nie...lg skali ma tanya..adik bg mama flying kick!! ~

Penderaan telinga betul...nak beli jiwa la tuh..menyampah!!


P/S: Hahahahhahaha.....Bokashi skrg dah mcm abg2..xmo manja2 ngan mama mcm slalu kebelakangan ni..nape yek?? Merajukkah?? Adakah sbb aku tanya dia "Boleh tak kalau mama nak adopt bawak balik adik baru? Nak tak?? Nak tak??"


4 comments:

  1. kehkehkeh.. macam2la kamu bokashi.... sampai tua pun mama tu masih akan manjakan kamu

    ReplyDelete
  2. jeleshlah lah tu...ekeke...mcm kucing anis ada nma adik gak...nma betol dia didi, tp da tebiasa pggil adik...skunk dia da adik2 angkat bru, so ajar budak2 tu pggil dia abg adik..haha..

    ReplyDelete
  3. yelah mamabetty kadang2 kite tak sedar mereka dah besar jd perangai pon dah matang mana nak dimanja-manja lg kadang sedih dulu boleh je nak polok2 cium2 skrg dah tak moh dahhh...tak cool katanya huhuu...

    ReplyDelete
  4. owh tunjuk perasaan taknak adik baru ke ni?
    hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers