Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Geng Betty

Wednesday, 22 July 2015

Deja vu..tp ko deja moss :p

As Salam…


So far pancaindera masih berfungsi baik..alhamdulillah...Nak buat entry iklan kejap..

Terasa mcm deja vu..oh bukan..bukan...tp ini more like a rerun....jgn salah guna..sebok sebut deja vu..makna sebenar ko tak tau...org sebut deja vu ko nak deja vu jugak..sudah..ko amik aje deja moss!!..main ckp je kan..pisang berbuah 2 kali ko kata deja vu..bukan laaaa….


Pasaipa gelak besar ni…mcm mana x gelak...melihat seseorg..yg pernah mengata seseorang lain atas perilakunya yg kurang manis di mata dan kurang tepat dijiwa..tp skrg…dia pon lebih kurang aje..mcm mana tuh…aku perhatikan aje..hhmmm...setelah di compare n contrast...sama je lebih kurang korg ni … sorang skor mmg out 10/10…  sorg ok sket kot sbb skor nya baru 8/10…hahahhahaha..kbai..

P/S: Meludah ke langit..ketepek jatuh atas muka sendiri..eh..ye ke?? harusla never mengaku kannn...


2 comments:

  1. Saya menagku jer!! tapi saya buat apa yer?! ha ha ha ha ha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko nak ngaku apa..xdok kene mengena la weii...hahahahhaha

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers